fredag 25. mars 2011

Nytt konsollbord og speil i vindfanget

Ble visst to blogginnlegg i dag. Tenkte jeg bare skulle vise bursdagsgaven min som jeg kjøpte i dag. Syntes det ble ganske bra jeg da. De små flaskene på bordet kjøpte jeg på Gjenbruket i dag for 5 kroner stykket. Syntes det er dekorativt med slike små flasker. Nå har jeg hentet trøllgutten i barnehagen så nå skal vi kose oss resten av kvelden. Samboer kjører ambulanse i dag og til i morgen, så vi blir alene. Men vi har det bra for det vi.


ØNSKER ALLE SOM STIKKER INNOM EN FIN FREDAGSKVELD!

11 kommentarer:

Hvite engler sa...

Nydelig ♥ kos dere du og trollgutten thi hi . klemmer

carina sa...

Så nydelige bilder!
Ha ei fin helg:)

Mariann S sa...

God helg Lene, og kose dokke ✿

Nina Iren sa...

Nydelige møbler, ha en fin helg! ps...har give away inne hos meg!

Tonerose sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tonerose sa...

Kjempelekkert!!

Det ble superbra, likte også godt blomstene i vinduskarmen - nydelig og sart! :o)

Flink du var til å hekle blomst, ser absolutt ut som om du har gjort det før! YouTube er GULL!

Lykke til med å skulle på jobb igjen alt i morgen, og kos deg massevis med lille prinsen din i kveld!! :o)

Stor klem!

Vimså sa...

Hei.
Så arti å finne flere bloggere fra Lillehammer.. Mått no legg meg til følger.. Trur æ ska ta turen ned te Gjenbruket ein dag det passe.
Håpe alt står bra til..
Mari Johanne

Jijji sa...

Så fint det ble! Kjempefint konsollbord!
Ligger en liten overraskelse til deg på bloggen min.

Klem fra Jijji

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Grattis med nytt konsollbord. Det var veldig fint og så ut til å passe perfekt!
hørtes spennende ut med garderobeløsningen og folie i rutene. Det var en god ide!:-) Og ikke minst en mye rimeligere løsning. Håper du viser resultatet.
Ha en fortsatt fin dag!
Klem fra Hjørdis

Hvite engler sa...

Heisann, jeg har noe til deg inne hos meg ♥ håper du vil ha den,klemmer

Mia, New Room Interior sa...

Koselig bord med fin pynt!! Ha en fin kveld og helg!! KLEM