onsdag 23. mars 2011

En heklet blomst

Blir mange grønne innlegg nå ser jeg men i sted forsøkte jeg ihvertfall å hekle en liten blomst jeg hadde tenkt å ha på teppet. Må selvsagt hekle noen flere hvis jeg tror dette kan bli fint. Er ikke helt sikker, må tenke litt på det. Har aldri heklet blomst før men jeg fulgte med på en videosnutt på Youtube så det var ikke så veldig avansert. Tror kanskje de bør være litt mindre...hmmm...

Så har fotograf Martinus vært ute med kameraet igjen og denne gangen var det tema kjøkkentak han skulle forevige. Og her ser man tydelig fargeforskjellene når man bruker hvit vannbasert maling og hvit oljebasert maling, helblank. Den oljebaserte blir, til min store frustrasjon, meget gul og det gir meg en pekepinn på at jeg MÅ få malt taket snart. Men dette er et lavt priortert prosjekt da taket ikke er noe man ser så ofte på....men jeg skulle jo ha fått gjort det.....


I tillegg til taket har han også fått med seg røykvarslern som mangler batteri. Joda, den pleier å sitte i men måtte ta den ut da vi hadde taco her om dagen. En dårlig løsning er å legge tacoskjellene rett på stekerista for da drypper fettet fra skjellene i bunn av stekeovnen. Lene - HUSK DET TIL NESTE GANG SLIK AT VI SLIPPER Å VASKE OVNEN HVER GANG!!!!
Nå skal jeg inn på Boligfryd og bestille noe småstæsj jeg har så lyst på. Nei, jeg har ikke råd, er så altfor mange regninger denne mnd, men jeg får leve litt primitivt noen uker så flasker det seg vel.
HA EN FLOTT AFTEN FOLKENS!

Ingen kommentarer: