lørdag 19. mars 2011

Halvveis ferdig på nytt oldemorteppe og flere frø

I min sykmeldingsperiode har jeg fått heklet ganske mye på oldemorteppet som jeg skal ha i vindfanget, forhåpentligvis liggende på benken jeg har skrevet om tidligere. Dette er helt ensfarget men mulig jeg hekler en kant rundt med en annen farge. Vi får sjå. Så mye hekletid har jeg hatt i Ektoropstolen foran ovnen. Synes det er trivelig å sitte her jeg da i stedet for å sitte å se på tv hele tiden.
I dag kom det to pakker i posten med frø som jeg bestilte for en tid tilbake. Den ene var fra Rara Växter og fra de har jeg fått følgende frø:
Dummeste av alt var at de ikke hadde igjen av den jeg EGENTLIG ville ha og hadde bestilt, viola 'Hobbig Ice Blue' - buhuuuu....
Fra Fiskaregatans Trädgårdsbutik fikk jeg følgende frø:
Ellers kan jeg melde om en strålende flott dag her på Lillehammer i dag og selvsagt MASSE folk. Sola skinner, inne lukter det Italia da jeg holder på å lage en svær porsjon med pastasaus som nå står å godgjør seg i gryta under lokk. Jeg har lagd samme saus som i oppskriften i tidligere innlegg. Kjempegod saus og heretter blir det ikke ferdig pastasaus fra butikken. Gutta er på trening og nå skal jeg tørke støv og vaske gulv!
KOS DERE FOLKENS!

6 kommentarer:

Nina Iren sa...

Så nydelig teppe! heldige dere så har fint vær....her oppe i nord snør det enda!!!!

Hvite engler sa...

Så fint teppe!! flink du er...♥ klemmer

Linda sa...

Så vakkert teppe:) og en herlig liste med frø:) Ha en god helg:)

Anonym sa...

Så vakkert teppe!
Klem fra Igi

Solveig sa...

Helt nydelig teppe du har laget! Like koselig bilder fra ditt hjem som alltid...og like kreativ på hagefronten;o)
Ønsker deg en fin helg videre, Lene. Visst blir hagen din like vakker i år som vi ser den hvert år.
Klem fra Solveig

Alfa sa...

Nydelig teppe:0).
Kan se du har planene godt i gang for våren. Masse lykke til.
Ha en flott kommende uke.
Klem Alfa