onsdag 20. juni 2012

Ny hageportal

Gleden var stor da jeg kom hjem fra jobb i går og så at sambo hadde vært og kjøpt ny hageportal. Ikke nok med at han hadde kjøpt den, men han holdt til og med på å montere den da jeg kom hjem. Helt imponert ble jeg. Nedenfor er den blitt plassert der den skal stå, men vi har ikke festet den helt ordentlig enda, derfor står den litt skeivt på bildet. Jeg kommer til å ta meg en tur til Ringstad gartneri på Gjøvik i morgen så da finner jeg vel sikkert noe som kan klatre i bua. Superfornøyde ble vi ihvertfall begge to.

002

Bak rosebua på høyre side der plenen er skal jeg plante rosehekk langs grusveien. Men før rosehekken starter (ikke så godt å se på bildet) skal Morten (kremt) lage en liten port som går inn til der hvor epletreet står.

003 

Her ved siden av skjærsminen skal porten være…

Ha en flott kveld folkens!

4 kommentarer:

Merethe sa...

heisann så flott hageportal dere har fått. Blir koselig å plante ved den. Deilig vær i dag..nesten sommer jo. :)

Hulda sa...

Flott portal! Blir nydelig når blomster vokser opp ved sidene. :)

mamma i nord sa...

Den portalen var virkelig flott.

blir spennende å se hva du planter ved den.

Klem Tanja

Anonym sa...

Hei!

Hvor har dere kjøpt den flotte hageportalen? Kunne tenkt meg noe lignende! Og hva kjøpte du som klatreplante?

Hilsen Ruth