torsdag 29. juli 2010

Når himmelen har samme farge som riddersporene....

.....ja da kan vi bare belage oss på en heftig våt natt. Det er meldt at det skal komme ganske mye regn men vi får håpe det ikke blir så ille som de sier det skal bli. Men himmelen ser ganske skummel ut nå og det ser ut til at den virkelig lader opp. Men man blir jo litt fasinert av det også og hvilke krefter det finnes der ute som vi dødelige har null kontroll på.



I dag kjøpte jeg meg noen søte, små flasker på ICA ved siden av jobben. De kostet 10 kroner stykket så da ble det jo til at jeg kjøpte noen. Så da måtte jeg jo forsøke å være litt kreativ igjen så jeg lagde en liksom saft/såpeblanding av vann, hvit vannmaling og litt rød konditorfarge som jeg fylte flaskene med. Deretter limte jeg på noen søte etiketter. Jeg ser jo at disse ble veldig baderomsaktige og kan minne om badesåpe så disse havner nok på badet.

Vel, ikke mange fornuftige ord fra gutua i denne omgang, men et lite tatt-på-sparket-innlegg!

5 kommentarer:

MissMette sa...

Ja, leste på nett at det skulle komme mye regn sørpå… håper det ikke blir så alt for ille! – flotte bilder da… Så kreativ du er, de flaskene ble jo aldeles nydelige!!! Flotte etiketter… Ønsker deg en fin kveld vider. Klem fra Mette

Laila sa...

Flottte bilder av himmel og ridderspore, her er det bare grått. Håper været ikke ble for ille.
Decoupage forsøket dit ble jo så lekkert.
Ha en riktig god helg, klem Laila

Laila sa...

Flaskene var også søte, he he.
Laila

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Ja det kom litt regn i går ja, men nå er det over heldigvis. Så kan en kanskje begynne å jobbe litt ute igjen. ;o)

Nydelige flasker du har lagd deg. Skal jeg jammen prøve på selv, en dag jeg får tid. ;o))

Ha en super dag og en riktig god helg.

Klem Simone ;o)

Linecas have sa...

Ja heftig mye er bare fornavnet. Her høljer det ned nå. Og mine stakkars katter ligger ute og trykker under en busk samtidig som at vannrennnen har oversvømmelse. Akk!!!
Håper det forsvinner like fort som det kom fordi jeg er lettere blodig fornærmet fordi regnet har slått ut parabolen til og med. Det blir det ikke mye midsumer murders av altså. Sniff...
Fantastiske bilder av himmelen og hagen sammen=)