lørdag 13. desember 2008

Til Nissen - Fra Lene!

Sitter her alene og drømmer mens sambo er på julebord og prinsen sover. Og når jeg sitter slik alene fabler tankene mine i vei og jeg planlegger og fantaserer om ting jeg vil ha gjort i huset, ting jeg ønsker meg og alt som man som regel ikke kommer lenger enn å drømme om. Men dersom man skal ta det som er mest realistisk å kunne ønske seg har jeg funnet to ting jeg har ordentlig lyst på, to vidt forskjellige ting og to vidt forskjellige priser...........så kjære nisse, kan du la ønskene mine gå i oppfyllelse?

Nr. 1 på ønskelista mi er et bokskap som vi kan ha i stua, noe i samme type som nedenfor (bildet har jeg tjuvlånt av CHÂTEAU DE KONSTANSE sin blogg).

I glassdørene vil jeg ha sånne tynne, hvite bestemorgardiner på innsiden og de er faktisk allerede kjøpt....haha, kanskje litt teit men da har jeg ihvertfall det klart, for en dag skal jeg få tak i et lignende skap. Noen som har noen gode tips????

Nr. 2 - vil ha - vil ha MAILEG-kaniner - MANGE maileg-kaniner som jeg kan ha både her og der. Kall meg barnslig men jeg synes de er kjempesøte.

Kan jeg skylde på at det er Martinus som ønsker seg dem? Men ærlig talt, tenk så fint det hadde vært å hatt en hylle full av slike kaniner. Uff at de skal koste så mye altså, alt jeg ønsker meg koster for mye.....typisk, så derfor må jeg nok satse på julenissen denne gangen.

Så kjære julenisse.......?!!!?

4 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Håper det er en snill nisse som leser bloggen din, slik at ønskene dine går i oppfyllelse. Hvis ikke får du endre tittelen og skrive: Til Lene fra Nissen og så kjøpe det selv. Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Snille jenter blir ikke glemt av julenissen så kanskje du får det du ønsker deg:-)

Vivishagerom sa...

Selvfølgelig kommer nissen til deg også. Kjempe fine kaniner, og det er koselig med slike rundt omkring. Sett ut grøt til nissen med ønskeliste, det har vi gjort og jammen var ønskelista borte dagen etterpå. En liten førjulspakke hadde han også lagt igjen. Så kanskje, Lene ???

Rekkehuset sa...

Får håpe julenissen har lest ønskelista di da Lene! Kanskje du kan overbevise gemalen om at et sånt skap er det dere trenger - også kan dere gi det til hverandre i julegave? Skapet var kjempefint, vet ikke hvor man finner de dessverre, det med sånne tynne gardiner inni har jeg planlagt for billy-bokhyllene våre også - er pent og skjuler alt rotet det har en tendens til å bli inni skapet.. Mailegene er supersøte, jeg har noen og har ikke funnet noe bedre alibi enn at jeg liker dem:-) Hvis du ikke har sett denne siden før, så er det mange av dem her: http://designerleg.dk/?nav=logo
Dette er en av mine sikle-sider:-)