lørdag 13. desember 2008

Til ettertanke....

Jula skal jo forbindes med kos og avslapning, men jeg føler heller at det er den tiden på året hvor det er mest mas og stress og handelstanden gjør sitt for at vi skal kunne svi av mest mulig penger, kjøpepress kalles det vel. Innslaget på Østnytt i går synes jeg derfor var veldig fint og jeg må si meg ganske så enig i fredagsgjestens meninger om nettopp denne tiden av året.

Her er ihvertfall innslaget for den som har lyst til å se det og håper den gir rom for ettertanke, det gjorde det ihvertfall for meg.

Ønsker alle en strålende lørdag, enten om du nå har tenkt å stå i kø på kjøpesentrene eller om du bare skal kose deg hjemme!

PS: Nå har vel de fleste butikkene også søndagsåpent, i tilfelle man ikke skulle rekke alt i dag (sier jeg med et snev av ironi).

1 kommentar:

IngunnBW sa...

Det var en fin video Lene. Du har helt rett i at julen kan ta helt overhånd. Det er godt å bli minnet på de ekte verdiene, det beste vi kan gi barna våre. Samvær, nærhet og tid