søndag 3. april 2011

Nedtur - det blir ikke plass til benk i vindfanget



Og jeg som ønsket meg benken fra Skeidar så inmari, men jeg ser at det desverre blir for trangt....tror jeg da. Så istedet har jeg plassert en kurvstol der, en kurvstol jeg kjøpte for over 20 år siden. Den har stått ute om sommeren og blitt veldig grå i fargen, men mye heller det enn brun. I kurvstolen har jeg lagt en Green Gate-pute samt hekleteppet jeg nå omsider er ferdig med. Ved siden av står min stolthet.....................NOT!!! Oliventreet er ikke akkurat noe å skryte av men jeg håper at den vil komme seg når den blir plassert utenfor lysthuset igjen. Pr dags dato finnes det ikke et eneste blad på den men stammen er heldigvis frisk.


Ute smelter snøen og det er sannelig meg ikke lenge før man kan begynne å luke. Jeg gleder meg ihvertfall!


HA EN STRÅLENDE DAG ALLE SAMMEN!

3 kommentarer:

Anitas hus sa...

Hei Lene!

Kjenner igjen den følelsen der ja, skikkelig frustrerende^^,)

Synes nå det ble veldig fint og koselig med kurvstolen også jeg da, hvis det er en liten trøst:)

Ser frem til hagearbeidet jeg også. Fortsatt en del snø, men nå minker det fort. Juhuu!!!

Ha en fin-fin søndag!
Klem, Anita:O)

ingridn sa...

Det blir fint i vindfanget ditt lell, Lene. Kurvstolen er vel så bra.
Ha en fin vår.
Hilsen Ingrid

Merethe sa...

Det var veldig koselig med den kurvstolen der ute. Du gjør det så lekkert rundt deg. Ja er det ikke godt at våren er her og snøen smelter. Jeg har en mann som MÅ gjøre noe når han er ute og nå måker han snøen utover så den tiner så fort. For rake får vi jo ikke begynt med riktig enda.
Krokusen spretter opp i sørbeddet og det er bare SÅ deilig å se spirer. Ja jeg lengter etter å begynne i beddene. Holder været seg slik som i dag kan vi snart begynne :D Ønsker deg en riktig god uke. Klemmer Merethe