mandag 26. oktober 2009

Noen sover og noen jobber.....

I går fikk jeg tatt en skikkelig økt på annekset og nå er taket nesten ferdig. Alle listene er også ferdig og det samme er veggene så nå begynner det å flaske seg selv om det gjenstår en del pirk. Målet mitt er å bli ferdig til jul, men jeg tror det blir før. Når jeg ser noe blir bra klarer jeg nemlig ikke å vente. Sambo sier jeg er en sånn type som aller helst skulle hatt ferdig ting i går, og aller helst nesten før jeg starter. Og gjett a, nå vet jeg nøyaktig hva jeg skal gjøre med det gamle vinduet, men jeg sier ingenting, det skal dere få se senere. Utrolig mange idèer som dukker opp i hodet når man holder på der oppe i annekset.
.............Tatt på fersken!!! og jeg ser det er på tide å skaffe sambo noe å gjøre, for da jeg tok meg en liten pause i annekset i går, ja gjett hvem det er som ligger inne på sofaen og snorker............



Til og med katta lå langflat og snorket.
Martinus lå forøvrig oppe i senga si og sov. Men Morten fortjente vel å ta seg en liten lur for det har blitt noen turer opp for han de siste nettene ettersom vi har en liten gutt som sover litt urolig for tiden, men vi tror det bare er flere tenner som kommer så det går nok over snart. Om dagen er han i kjempehumør så vi har ingenting å klage over..........

I kveld har jeg holdt på å male vinduet på annekset, kanskje litt for kaldt men det får gå. Og ettersom jeg bruker vannbasert maling tørker det fort, så etterpå skal jeg opp å lukke igjen for kulden og sette på ovnen igjen.

Til slutt tar jeg utfordringen fra Isabella med den fantastisk flotte bloggen Shabbycharm.
Utfordringen er som følgende:
Utfordrer 5 personer och berättadet för dem samt personen somutmanat dig. Varje svar måste börjamed första bokstaven i ditt namn.Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn sombörjar med samma bokstavsom ditt, får du inte ge sammasvar som han/hon gjort. Du fårheller inte skriva samma svar 2 ggr.eller skriva ditt namn som svar(förutom fråga 1)
1. Vad heter du: Lene
2.Ett ord på 4 bokstäver: Leve
3. Flicknamn: Lotta
4. Pojknamn: Lars
5. Yrke: Lærer
6. Färg: Lilla
7. Klädesplagg: Lusekofte
8. Mat: Lapsskaus
9. Sak i badrummet: Lepomade
10. Plats/Stad: Lofoten
11. En orsak att vara sen: Lat
12. Något man skriker: LØP OG KJØP!
13. Film: Living Daylight
14. Något man dricker: Lettmelk
15. Band: Linkin Park
16. Djur: Lemen
17. Gatunamn: Lettvintveien (ligger på lista over Oslos morsomste gatenavn)
18. Bil: Lada
19. Sång: Lille Petter Edderkopp

Jeg sender utfordring videre til:
Igi

10 kommentarer:

Linnemi sa...

Bildet av mannen og katten er helt herlig! :-)

Snuffeldyret sa...

Utfordringen er tatt og sendt videre!

Utrolig bra det bildet av gubben din og katten! Litt sånn; avslørt.. hehe

Solveig sa...

Så spennende det er med dette annekset da! Heldige deg som har noe sånt. Der kunne jeg nok ha tilbrakt (litt for...) mange timer, ja! Følger spende med!
Er nok veldig lik deg når det kommer til tålmodighet:o))) Tror mennene våre hadde forstått hverandre veldig godt:o)
Lykke til videre.
Klem fra Solveig

Vivishagerom sa...

Takk for utfordringen, Lene.
Du holder malingskosten varm ser jeg, og Morten holder sofa'n varm. Det er slik det skal være. Godgutten din blir bare skjønnere og skjønnere.
Gutta dine er heldig som har deg.

Snuffeldyret sa...

Har en utfordring og award til deg i bloggen min!

Nina i Paradiset sa...

Ang. døra vår, så er det mulig å ta ut nøkkelen på innsiden av den, slik at du ikke får åpnet den om du knuser vinduet. :)
Vi har jo hvit dør nå vi, men jeg ser så dårlig jeg, så jeg syne den ser ganske ren ut....
*Kniiis!*

Solveig sa...

Ville bare stikke innom og ønske deg en riktig god uke, min venn:o))
Klem fra Solveig

Solveig sa...

Oj, det øres ut som om du har hatt mer enn nok å gjøre i det siste ja! Og det i tillegg til oppussing og en liten kar hjemme..... Noen ganger ser det ut til at det bare hpoer seg opp fortløpende.
Men hva er det som gjør at du ikke kommer inn i bloggen min da? Dette høres skummelt ut, for jeg vil jo så gjerne ha besøk av deg! Hmmmm, håper det ordner seg!
Ha en fin dag, min venn.
Klem fra Solveig

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hei Lene!
Har du fått tak i knagger?
Jeg fikk varer fra Bloomingville i dag. Og der lå det en pose med slike sinkknagger. Så det har de alikevel klart å finne på lageret sitt, og sendt meg uten å gi beskjed. Så nå har jeg knaggene her om du fortsatt trenger de.
Mvh
Ragnhild
www.wallas-verden.no

IngunnBW sa...

Herlige bilder! Først finner jeg et skjønt bilde av mann og katt og så kommer verdens nydeligste lille gutt. Som har blitt stor! Spsent på nye bilder fra det flotte annekset som snart er så fint at det kan få kongen på besøk :)
Ha en flott helg Lenemor! Klem