torsdag 7. mai 2009

Fasinerende temperatur på bursdagen min


Ja da har vi vel ingenting å klage over vi som bor på Lillehammer................eller?
Uansett temperatur på lørdag viser ikke været seg fra sin beste side i dag. Kaldt, 3 pluss bare, gørr vind og småregn. Kunne det da ikke likesågreit sprutregnet skikkelig da slik at jeg kunne fått på hønemøkka mi? Neida, istedet kommer det bare litt småregn. Men hageøkta mi i går bestod av litt gjødsling da påfulgt av skikkelig vanning. Hadde tia til det og da har jeg ihvertfall begynt. Men hekkene får bare vente for der gidder jeg ikke drive med selvvanning.
Nå skal vi snart ned å handle litt, i kveld blir det taco til middag, dessuten skal jeg bake Vivi's nøttekake til lørdag. Morten skal kjøpe marsipankake, men det venter han til lørdag. Joda, som dere skjønner er det bursdag på gang her i gutua. Jeg har bursdag på lørdag den 9. mai, Martinus fyller 1 år mandag den 11. mai og Morten fyller den 28. mai. Tenk stakkars Morten som må leve sammen med to staa tyrer.......hihihi!
Ønsker dere en strålende dag alle mann!
Jippppppppi................to lapper i posten til meg og det var fra RoseExperten og fra Nautesund, så nå har jeg fått hentet:
3 stk. Brother Cadfael (håpe-håpe at de klarer seg her på Lillehammer)

7 kommentarer:

Berit sa...

Hehe, lykke til med en bursdag på kokepunktet!

IngunnBW sa...

Greit å samle alle bursdagene på en gang, men stakkar sistemann som bare får kakerester :)

Litt av en temperatur! Håper hønsegjødselværet vi har hatt i dag kommer til deg også. Her er all møkka fordelt i bedene :)

Maiblomst sa...

Ei kjekk tid å ha fødselsdag på! :-)))

solfrid sa...

Mai er en innmari fin bursdagsmåned;D Gratulerer, Lene! Ett år eldre.

Elsa sa...

Litt av noen godbiter du har fått. Særlig de irisene var lekre.

GRATULERER MED DAGEN på lørdag:-)Håper du får en kjempekoselig dag sammen med guttene dine:-)

Vivishagerom sa...

Tyrer er noen fine mennesker, for jeg er også en tyr.
Jeg hadde håpet at det skulle bli fint vær på lørdag, for jeg skal i konfirmasjon. Men været kan vi ikke gjøre noe med.
Blir mye nøttekakebaking på deg nå, som det er bursdag resten av mai.

Mariann S sa...

Grattis med dagen :)

Ja det var noke til temperatur gitt ;-)
Artig at du fikk knipsa det :)