onsdag 30. september 2009

Kjære Snuffeldyret og kjære Solveig!

Ja hvor skal jeg begynne? Denne uka har nemlig bæret preg av mye jobbing, overtid, stress og altfor lite soving om natta pga en liten prins som sover litt dårlig (og uka er ikke over enda). Kroppen min er virkelig sliten nå og jeg føler et sterkt behov for bare å slappe av. Men hva er det som overraskende dukker opp i postkassa i dag og som får min slitne og tomme hjerne til å blusse opp igjen og som får meg i fyr og flamme og jeg føler for å galoppere over jordet ? Jo nettopp, to flotte, men helt uventede gaver fra Snuffeldyret og Solveig! Hva har jeg gjort for å fortjene dette da? Jeg blir bare så utrolig rørt og glad. Det eneste jeg hadde sendt til de var litt frø og avleggere og som takk for det hadde de sendt meg noen utrolig flotte gaver.

Av gode Snuffeldyret fikk jeg geraniumfrø, men i tillegg fikk jeg også to nyyydelige eggeglass fra Green Gate. Og at jeg fikk disse av henne var bare helt snodig spør du meg. Og det som er så snodig med det er at jeg forrige helg forarget meg så over at jeg ikke hadde eggeglass i huset, så derfor ble en en skikkelig saumfaring på nettet på eggeglassjakt. Og joda, jeg fant noen jeg ville ha jeg og det rare med hele historien her er at eggeglassene jeg fant og hadde bestemt meg for var nettopp av samme type eggeglass Snuffeldyret hadde sendt til meg. Er du tankeleser Ahn? Jeg må si du virkelig traff spikeren på hodet der selv om jeg synes det var så altfor mye. Ingen tvil om at du har til gode hos meg nå altså!



Og så var det kjære, søte og kreative Solveig! Ja for dette er en skikkelig kreativ dame som etter det jeg har lært henne å kjenne har et hjerte av gull. Det er en sann glede å å følge bloggen hennes og ikke minst å glede seg over alle de flotte bildene hun legger inn. Hun er en skikkelig inspirasjonskilde for den med litt mindre kreativ hjerne og nå venter vi i spenning på puttehylleprosjektet ditt...hihi!
I hennes forrige blogginnlegg hadde hun lagt inn bilder av noen alldeles flotte bokser. Jeg falt jo selvfølgelig pladask for de og da kan dere jo gjette hva hun hadde overrasket meg med? Jo nettopp..............

....en av de flotte boksene hennes!
Denne har altså Solveig laget selv og den var bare så HELT MEG! Denne skal selvfølgelig få en hedersplass i lyshuset når det blir ferdig, men frem til da skal den få dekorere stua.

TUSEN TAKK TIL DERE BEGGE, DERE ER BARE SÅ GODE OG HERLIGE!



6 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Så koselig!
Forferdelig tungt når en ikke får nattesøvnen sin. Det vet jeg som var som ett nytt menneske i morges etter å ha sovet i 5 timer sammenhengende! (Leon sov i 6 da!!!) Ja, det er første gangen ja!

Bestilte forresten Green Gate-varer i natt (det var derfor jeg var oppe en time lenger enn Leon!)

Tar ikke inn så mange serier da, men Chloe, Claire multi og litt Naomi beige og Tilly, samt noe julepynt.

Ellers håper jeg du får sove bedre i natt!

Klem!

Snuffeldyret sa...

Det å glede noen er du også jammen flink til. Da frøene fra deg dumpet ned i postkassen min, i en flott pose ble jeg litt rørt. Tenk at du husket et lite innlegg fra meg i bloggen din ang den pene akeleia. Så jeg syntes at du fortjente de egge glassene. Vet jo at du samler på Green gate.. Leser bloggen din flittig!

Håper du får litt søvn snart!

Solveig sa...

Tusen takk for kjempesøt hilsen i bloggen din! Ble helt rørt jeg:o) Boksen er deg vel fortjent! DU har hjerte av gull du, som tilbyr deg å samle frø og stiklinger, merke dem etter alle kunstens regler, og sende dem til helt fremmede personer:o) Du fortjener det beste min venn!
Likte veldig godt de eggegalssene-synes de har den flotteste fargen innenfor Greengate for tiden.
Velfortjente gaver til deg!
Ønsker deg fredelige netter-vet hvordan det er! Håper du får hvilt deg innimellom.
God helg, kjære du:o)
Klem fra Solveig

Villrose sa...

Koselig! Det var sikkert velfortjent. Sov godt, det er litt nødvendig :-)

Evelyn sa...

Hei :) håper virkelig du får sovet og hvilt deg litt nå .. slitsomt med barn som sover lite og viss de e stress på jobb i tilegg så kjenne man de ekstra godt.

Fine eggeglass du fikk og likedanne boksen var også fin .

Ha en fin fredag og helg:)

Gave og Interiørglede sa...

svarer deg her jeg i tilegg til på bloggen min. vet ikke om du sjekker der så ;)

ja den er superfin! :)
du kunne kanskje ringt ned til butikken på mandag? jeg jobber i barnebutikken hver dag nemlig. Så får du bare si at du så den på bloggen, å vil ha mål. Da gjør a det nok med en gang :) Tlf.nr: 62 53 55 23 (åpent 10-20).
Ha en fortsatt fin lørdag :)