søndag 5. oktober 2008

Uhyggelig observasjon

Dagen startet så utrolig flott, sola skinte og temperaturen var god, så jeg kledde på Martinus og deretter gikk vi en lang tur. Da vi var nesten hjemme igjen begynte det å blåse fælt og ikke lenge etter begynte det å regne, selvfølgelig ikke sammenlignbart med nattens herjinger, men utrivelig nok. Men sånn må man vel bare regne med når vi skriver oktober. Men da jeg litt senere kikket ut for å se om det fortsatt regnet fikk jeg se et trist syn.........det sluddet! Å hjelpes meg, så trist. Jeg måtte se ut mange ganger for å se om det virkelig stemte men når jeg så bilene som kjørte nedover Nordseterveien med et hvitt, tynt lag av snø fikk jeg bekreftet det. Jaja, hva kan man gjøre med det? Pakke seg inn og sitte å deppe? Nei, da finner man en fin nettbutikk som har masse scrapbooktilbehør å bestiller en masse dilldall. I dag har jeg bestilt fra Papir-Hobby for de hadde utrolig mye fint. Jeg har også tidligere bestilt masse fra Panduro så jeg regner med at jeg har nok til Martinus sitt neste fotoalbum. De 3 første månedene hans er jeg allerede ferdig med så nå må jeg starte med et nytt album. Nå er ikke jeg noe flink til å lage scrapbook men jeg synes det er koselig å lime litt stæsj sammen med bildene av han. Så nå skal jeg bare gå og glede meg til jeg får varene og begynne med det nye albumet.
Morten jobber døgn til i morgen så jeg og Martinus er alene i dag. Nå har jeg forsøkt å legge han i senga men jeg hører han ligger å skravler så jeg vet ikke om han kommer til å sovne. Den gutten sover utrolig lite, kanskje rundt et par timer til sammen i løpet av dagen. Jeg hadde vel egentlig regnet med at han kom til å være trøtt i da for han har sovet dårlig i natt, men neida!
Okidok, ha en strålende dag, nå skal jeg kose meg med nystekte kjøttkaker!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snø?! NÅ?!! -Nei nei nei..
Sånn derre scrapbooking høres så gøy ut. Huff, tror jeg kunne fått helt dilla på sånt jeg.

Lene fra Lillehammer sa...

Ja snø, men den la seg ikke så det får gå, sommeren er uansett over så det er like greit å få det overstått.
Nå har jeg reservert masse bøker på biblioteket om scrapbooking så kanskje jeg kan lære litt. Ser utrolig gøy ut da men kanskje ikke den billigste hobby å drive med.