tirsdag 16. oktober 2012

Bestilt meg ny sofagruppe

Men med forbehold! Og med det mener jeg at jeg tror det ikke før jeg ser den. Har nemlig bestilt den på nettet, så jeg er jo litt spent på om den dukker opp. Jeg lover dere at jeg kommer til å trippe frem og tilbake de kommende dagene/ukene, men jeg har ihvertfall fått ordrebekreftelse, så det er jo et godt tegn.

Hvilke sofa jeg har bestilt? Jo, en 3 og 2 seter Howard sofagruppe, me like!

001-2297

Hvilke unskyldning jeg hadde for å kjøpe gruppa? Tjaaa…

  • Den vi har er blitt sliten etter å ha vært hos oss i ca. 4 år
  • Tantungen min har kjøpt seg hus og trenger “ny” sofa
  • Ny stilling på jobb og tjener litt mer
  • Morten betalte for veden vi fikk i år (liksom alle andre år)

Men den største unnskyldningen og en litt dårlig samvittighet som har tynget meg en liten stund…(hmm)…

  • Morten kjøpte en splitter ny Samsung Smart Led tv for en liten tid tilbake med HVIT kant…YEAHHHH! Jeg har aldri vært glad i TV som “pynt” i stua, men noe MÅ man jo bare ha. Men med den hvite ramma på TV’n skled den litt bedre inn i inventaret gitt. Jeg hadde vel egentlig mine tvil da Morten og Martinus for ned for å kjøpe ny tv, og da jeg i forbifarten skrek at den måtte være hvit, at de da faktisk KOM tilbake med en som var hvit. Vel, så feil kan man ta! Man skal ikke alltid undervudere sin bedre halvdel er min konklusjon. Men åkke som, samme hvor flott denne var så er det ikke snakk om at han ved neste tv-kjøp kjøper en som er enda større enn 46”. Eller kanskje alikevel……her må man bruke noen knep, for hva er vel bedre unnskyldning for å bygge på stua da da? Så mitt neste krav vil da bli: jo større tv jo større stue.

samsung 

So long og god natt sier denne frøkna som forhåpentligvis kan kose seg i ny sofa før jul!

2 kommentarer:

Tove sa...

HELDIGGRIS...Jeg VIL og ha Howard. Digger de sofaene. Får se hvor mye som er igjen på budsjettet når hytta er ferdig. Men en Howard...sukk.
Klem Tove

Vivishagerom sa...

Super fin sofa, Lene! Du har helt klart fortjent en ny sofa!

Ønsker deg en kjempe fin kveld! Klem