lørdag 7. januar 2012

Kosetid

Rolig helg og null jobbing på malefronten. Jeg begynner å bli veldig godt fornøyd med 2. etasje selv om det gjenstår en del arbeid for Morten da. Men han tar vel til fornuften og kjører på snart slik at vi blir helt ferdige. Selv har jeg igjen og male siste strøk i taket på den innerste gangen og der skal jeg bruke blank maling tenkte jeg. Ellers må jeg få malt dørene og listene til soverommet til Martinus og badet. De ble VELDIG gule i forhold til hvitmalingen jeg har brukt nå, noe som kommer ganske tydelig frem på bildet nedenfor. Nye dørhåndtak må vi også få kjøpt her, sorte som vi har brukt på de andre dørene.

001

Lekerommet til Martinus har jeg som mål å bli ferdig med til bursdagen hans og ettersom den ikke er før 11. mai har jeg VELDIG god tid på meg og kjenner jeg meg selv rett blir det ferdig i GOD TID.

I kveld har vi bare latet oss og jeg har kost meg og heklet på soveromsteppet. Ellers har vi (jeg) begynt å fantasere om å få bygd på stua snart. Tilbygget skal bli tv-stue og det gleder jeg meg kjempemye til å få. Å ha en svææær tv (i mine øyne ihvertfall) i vår lille stue kan bare beskrives med et ord: STYGT!!! Og sånn laaangt bak i fantasicellene drømmer vi også om å få bygd på kjøkkenet. Men skal vi få realisert dette må vi ha penger og penger kommer liksom ikke bare av seg sjøl…

Mosse og Egbert har det bra de også og lider ingen nød…

016 017
014 022

Og ute kommer det bare mer og mer snø…

021

Fortsatt god helg folkens…Rødt hjerte

2 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Det er vel ingen som kan slappe av så godt som en katt. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var en..hehehe
Godt å høre at du slapper av en gang i blandt, men flink og dyktig er du og jammen blir det fint hos dere.
Ute er det full vinter, ja og det synes jeg egentlig er like greit. I dag skal jeg og Kristian ut på ski. Ha en flott søndag, Lene og kos deg med gutta dine.

Tonje sa...

Hei, jeg er ei jente på 17 år, Bodde i hamar 2007/2009. kom plutselig over bloggen din å så dette innlegget. Jeg hadde en katt som forsvant fra hamar i 2009, vet ikke hva som har hendt med han, navnet hans var Bollis. Han var født i 2004, syntes Mosse lignet så på han, så lurer på om det finnes en sjans på om det kunne vært han, å at han er i livet. har trodd at han har vert død. Bollis var veldig kosen, ligte godt å ligge i arm kroken min når jeg skulle legge meg, litt vell glad i mat, men ble ikke stor :) derfor navnet bollis, og pga pelsen. Håper på noe svar om det kunne vært han. Mvh Tonje :) kunne gjerne svart på mail: Tonje_ise@hotmail.com