lørdag 15. september 2012

Da kan jeg erklære toalettet for ferdigstilt

Den siste stæsjen kom på plass i dag, noe småtteri jeg bestilte fra Mias Interiør. Vel, ikke alt jeg bestilte ble plassert på wc da. Noen flotte, shabby hageredskaper skal jeg finne en fin plass til i hagen til neste år, men foreløpig henger de i vindfanget.

002

Men resten av det jeg bestilte er plassert på toalettet; en flott såpekopp, en krok som jeg har hengt et hånkle på og en liten hylle som henger på veggen. Fargen jeg har brukt på veggene på toalettet har jeg malt i fargen 0503-G90Y, lister i ren hvit, silkematt og taket i ren hvit, helblank. Døra er gustaviansk blå. Fargen på veggene er forøvrig samme farge som jeg har i vindfang og som jeg ganske helt sikkert kommer til å bruke i stuen også. Dolokket som jeg malte og shabbet ble også godkjent av Morten, så nå er det bare en fryd å bruke toalettet!

004 012
006 009
010 011
024 023
016 017

019

Når jeg ser på bildene så ser jeg jo at jeg mangler dørvrideren til døra, men jeg har malt det siste strøket med maling på døra i dag, så dørvrideren ligger i gangen og venter på at malingen skal bli tørr.

Toalett finito og nå venter enda mer jobb utenfor døra til toalettet. Men det blir ikke i dag og ikke i morgen for jeg må få kjøpt mer hvitmaling.

Jeg må også få takke di som har fulgt meg hittentil. Jeg skal være den første til å inrømme at jeg har vært over-usosial i bloggverden og in real life også, men det har foregått masse oppi hodet mitt en god stund nå. Men jeg har fulgt dere alle og har forsøkt å skrive kommentarer. Men da har alt bare stoppet opp og jeg måtte bare legge fra meg pc’n. Grunnen er at jeg har måttet tatt tøffe valg i forhold til jobb og jeg har vært såååå langt nede som det har vært mulig å komme tror jeg. Egentlig ganske idiotisk å si det når jeg tross alt har blitt forfremmet så til de grader i forhold til jobben, men dette er noe jeg ikke orker å skrive noe mer detaljert om da jeg bare må få tømt alt dette nå og sette en ende på alt sammensuriumet i hodet mitt. Men egentlig burde jeg bare juble og være superglad nå og jeg vil nok også gjøre det med tiden. Men akkurat nå vil jeg få ting litt på avstand og bearbeide det. Men innerst inne vet jeg jo at jeg har tatt det rette valget og fremtiden ser lys ut for oss i gutua!

Jeg ønsker alle en strååålende lørdag og jeg lover å henge litt mer med i bloggverden, er så glad for at jeg har dere!

9 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Så utrolig fint det ble, Lene! Dette kan du virkelig!

Hyggelig å høre at det ordner seg, og at du er tilbake her!

Kos deg! Klem

Anitas hus sa...

Å, for ett flott toalett! Så flink du er:) Likte godt toalettsete ditt, stilig!

Ha en fortsatt fin helg!
Klem, Anita:O)

loftkroken sa...

Nyyydelig,nydelig ♥ Dette kan du til finger spissen :))Like flink ute som inne ;))
Så bra det går bedre med deg:))
Livet er jammen tøft mange ganger:/

Elsker å følge bloggen din,du gir masse inspirasjon skal du vite ♥
Setter pris på deg :)

Klemmer Bentevenn

Snuffeldyret sa...

Gosh så fint det ble!

Og noen ganger er valg i livet vanskelige, men som regel blir det bra med tiden! Stå på og ta vare på deg selv!

loftkroken sa...

Tante Titti sa...

Hei, så glad jeg er som fant bloggen din. Her var det sannelig koselig, så jeg har lagt meg til som følger jeg... Nydelig det ble på toalettet ditt, stilfullt og lekkert. Hagen din er jo et virkelig flott syn. Gleder meg til å følge deg videre!
Titti-klæmm!!

MarJE sa...

Hei,
Så flott toalettet vart....nydelig!!!
Har kosa meg ei runde i bloggen din. Her var det mykje kjekt å sjå....faktisk så mykje at eg har lyst å følge deg, så legg meg til.
Ha det fint.

Anonym sa...

Hello. And Bye. Thank you very much.

Anonym sa...

Hello. And Bye. Thank you very much.