mandag 22. august 2011

Mer armering i hagen og kupp hos gjenbruket

I dag, på eget initiativ, tok Morten fatt på grusveiene hvor det fremdeles var “gammel” grus. Vi hadde nok hatt på for fin grus og det resulterte i attgrodde stier. Så han gravde bort alt og hentet ny grus, samme som vi har brukt på gårdsplassen. Ble veldig bra!!!

022026

Selv driver jeg med flytting og kasting av stauder. Fant bl.a. igjen et par roser som jeg må få plassert et eller annet sted. Jeg har også fått lagd et nytt “armeringsrør” og inntil den har jeg plantet en clematis ‘Etoile Violette’. Armeringsrøret står i den ene enden av bedet som går langs utedoen og jeg fikk litt mer balanse i bedet.

020021

018

Nedenfor er resultatet etter min flytte-/og kastesjau i bedet ved siden av lysthuset. Etterhvert kommer det nye planter her og jeg vet hvordan jeg vil ha det.

014024

Gjorde et varp på Gjenbruket i dag forresten, et nydelig fat og en kanne i emalje. Superstilig og gammel og slitt…

013

Helt knall vær i dag og i morgen blir det enda bedre. Herlig å ha ferie!

Ingen kommentarer: