lørdag 15. november 2008

Har fått sådd frø

Det viser seg at tante har hatt 3 hjerneblødninger. Hun har også "våknet" opp og har vært meget aktiv i natt og ruslet rundt hele tiden og de har ikke klart å holde henne på rommet. Men ingen kontakt og hun snakker heller ikke. Jeg vil vel tro at hjernen tuller fælt med henne nå men det er da forhåpentligvis positivt at hun er oppegående hvis man kan si det slik. Så nå får vi bare gå å vente og håpe det blir bra med min vanligvis meget spreke tante på over 80 år. Men legene har sagt at en blødning til vil hun ikke klare. Men min tante er tyr slik som meg og jeg håper hun er sta nok til å komme tilbake til oss og kommer hun tilbake skal jeg reise sporenstreks til Lillestrøm hvor hun bor.

For å få tiden til å gå i dag og i vente på telefoner har jeg fått sådd alle frøene mine, 66 potter ble det. Jeg venter også på noen frø fra T&M men det tok jammen lang tid. Stokkrosene sår jeg ved juletider tenker jeg.

Ha en trivelig kveld!

4 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Så bra at det går bra med tanta di, Lene.
Jeg kjøpte jord i går, og har tenkt å så litt i dag. Starte i allefall. Stokkroser ja, jeg har ikke fått hentet frøene fra deg enda. Rekker vel kanskje det før jul ?

IngunnBW sa...

Forstår veldig godt at dette er nervepirrende, verden står litt stille når slike ting inntreffer. Det er pinefullt å gå slik og verke etter å høre nytt og være redd for dårlig nytt. Men det ser jo ut til å gå bra! Håper virkelig hun fortsetter å kvikne til, også i hodet. Hun er heldig som har deg som er så glad i henne og følger henne i hjerte og sinn.

Å, har du sådd allerede du ja. Godt å ha noe å beskjeftige seg med for deg nå. Jeg spurte etter jord på hagesenteret i går, men de hadde ikke fått inn enda. Planterommet begynner å ta form, men jeg har ikke fått kjøpt inn oppheng og kjetting til lysarmaturene mine enda. Har du satt pottene på badegulvet eller venter du med det?

Nina i Paradiset sa...

Huff, jeg har ikke rukket innom på en stund, men håper virkelig det går bra med tante.

Ellers må jeg si at gutterommet blir kjempefint! Så morsomt å se de fargene i enda ett rom! Savner virkelig tvillingenes gamle rom i Trøndelag, for det lille her er ikke så koselig. Heldigvis har vi også dukkestua da! ;) (ikke malt gulvet der da, fordi det er så naturlig slitt, men fargen er grå der også.)

Klem fra Nina

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg ! Lyshusene mine er fra i fjor så helt orientert på det markedet er jeg ikke nå, men tenkte jeg skulle svare deg så godt jeg kan.
Det er ikke dyrt å bestille fra Sverige eller andre land så lenge beløpet er under 200 kroner, da blir det ikke fortollet.Det du må sjekke er om butikken tar seg vel godt betalt for å behandle en utenlands handel, noen gjør det nemlig.

Over 200 kr. må varene fortolles dvs du må betale moms, gjøres på postkontor når du henter varen.

Bøker skal man ikke betale moms for!!!!!

De forskjllige butikkene har forskjellig rutiner, Elsas hjem f.eks har svensk moms inkludert i prisen , hvilket du betaler men får returnert av butikken på din bankkonto.
Jeg har god erfaring med både Countrystyle og Elsashem.

Foretrekker utenlandske butikker da de som regel får varene jeg er interssert i inn mye før enn de norske desverre!

Men om du er interessert i lyshus ser jeg norske Frk-Doris har fått de inn.....
Klem