fredag 5. september 2008

Fortsatt på teststadiet

I dag har vi vært på Gjøvik og besøkt jobben min som jeg har vært borte fra i 5 mnd. pga. fødselspermisjon. Hyggelig å hilse på gamle kjente igjen. Etterpå tok vi turen til CC'martn og handlet litt, bl.a. ost og kjeks som vi skal kose oss med etterpå. Jeg har også fått gjort noe fornuftig i dag da, bla.a. holder jeg på å lage hylleknekter som vi skal ha på barnerommet og jeg har fått skjært ut 3 stykker hittentil. Nei nå skal vi kose oss med ost og kjeks. Ovenfor er bilde av min Pelargonium 'Green Eyes' som jeg har tatt inn nå i fare for frost om natten og som jeg synes er så utrolig lekker.

Ha en strålende kveld, særlig alle dere hagegale!

1 kommentar:

Vivishagerom sa...

Kjempe fin blogg du har fått, Lene. Du er virkelig flink - her skulle det vært ei stjerne.
Jeg har foresten frø av både den hvite og den mørke valmua nå. Står på kjøkkenbenken til tørking.